Produkt #08 (4/2001)

Tym razem zamiast klasycznego wstępniaka, instrukcja obsługi. Punkt pierwszy – składniki. Wyrko, gramik. miętka podusia, zegarek i Produkt #8 (4/2001). Punkt drugi – czytanie. Znajdź dołeczek w wyreczku, umiejscowij się w nim (można kręcić tyłeczkiem). Załaduj faję, buchnij sobie i sprawdź godzinę. Najlepiej zacząć czytać około 23:47. Przebrnij przez strefę jaj (0siedle, 0powieści na sygnale, Jeż Jerzy, Pokolenia). Powinieneś poczuć się dobrze, bardzo dobrze. Czas na kibelek, szybkie odcedzanie kartofelków. Znów wyrko i buch. Dobija godz. 23:56. Witamy w strefie przygody (Dren, Gangsta), emocje i rozrywka gwarantowane. Pomyśl trochę nad Drenem i wróć do tekstów, łyknij Coś Mądrego, recenzje i pobocza. Buch, buch, buch. Jesteś śpiący i skołowany.
Nadejszła 1:29 a Ty trafiłeś do Strefy Kwasu. Zaczyna się niewinnie Wilqiem, potem radykalny Likwidator i na końcu konkretny kwas, mroczna bajeczka na dobranoc – Fantasmata. Koniec. Możesz iść spać, ale już żaden poranek nie będzie taki jak dawniej.

Rozkład jazdy:

Osiedle Swoboda:Ballada o Bystrym 3 – str.3
Kot pocztowy i galeria – str. 24
Jeż Jerzy – str. 26
Recenzje – str. 29
Opowieści na sygnale – str. 30
Coś mądrego – str. 40, 69
Pokolenia Saga Gangsterska – str.42
Pobocza – str. 47
Zdzisław the Kruk – str. 51
Impreza i Biały kruk – str. 54
Dren:Sirena epizod ostatni – str.56
Gangsta epizod 4 – str. 71
Strefa Kwasu – str. 81
Wilq – str. 82
Likwidator – str. 85
Fantasmata – str. 91

Porównaj ceny

Szczególnie polecamy

Pozostałe księgarnie

Szczegóły wydania